martes, 18 de julio de 2023

Le prometí a mi novia Lyndae Charlotte que nunca volveré a escribir cosas absurdas y Narcisistas en este blog

Ya no volveré a escribir nada sobre mi y el tema Lucifer.  Ahora tengo una novia hermosa y eso es lo único que me importa en la vida . Y claro mi familia. 


I promised my girlfriend Lyndae Charlotte that I will never write absurd and Narcissistic things on this blog again.

I will no longer write anything about myself and the Lucifer theme.  Now I have a beautiful girlfriend and that is the only thing that matters to me in life.  And of course my family.

Lupasin tyttöystävälleni Lyndae Charlottelle, etten koskaan enää kirjoita tähän blogiin absurdeja ja narsistisia asioita.

En kirjoita enää mitään itsestäni ja Lucifer-teemasta. Nyt minulla on kaunis tyttöystävä ja se on ainoa asia, jolla minulle on elämässä merkitystä. Ja tietysti perheeni.

0 comentarios:

Publicar un comentario

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Diseño por Daniel Felipe Garcia | seudónimo 666 - La Bestia - Lucifer